Diensten


Een greep uit de werkzaamheden waarmee Office Partner u kan ondersteunen:

Secretariële werkzaamheden:
Het beantwoorden van e-mail, beheer e-mailbox, redigeren en proeflezen van teksten, data invoer, 
vergaderingen en besprekingen notuleren, vergaderruimte regelen, cursussen organiseren, correspondentie voeren, 
tekstverwerking, beantwoorden van de telefoon, afspraken maken, cursus- en ledenadministratie voeren en overige secretariële werkzaamheden

Blog- en redigeerwerkzaamheden:
Redigeren van blogs, modereren van reacties op blogs, afbeeldingen en tags toevoegen aan blogs

Social media:
Up-to-date houden van websites (teksten en afbeeldingen aanpassen, formulieren toevoegen), beheren van webshops, 
beantwoorden vragen op social media zoals Facebook, aanvraag en beheer (nieuwe) domeinnamen, maken van nieuwsbrieven in Mailchimp en La Posta, inplannen social media berichten (contentkalender), afbeeldingen zoeken en opmaken voor social media, opzetten en inrichten van social media accounts zoals Facebook, LinkedIn, Instagram, etc. 

Administratieve werkzaamheden:
Invoeren van facturen in boekhoudprogramma, facturen verzenden naar klanten, aanmanen klanten, overzicht bijhouden
termijnbetalingen van klanten

Overige:
Het maken en updaten van Prezi presentaties, fungeren als gastvrouw (beurzen), ondertitelen vlogs/video's 

Voor het uitvoeren van de werkzaamheden op afstand maakt Office Partner onder andere gebruik van Office 365, Dropbox,
Gmail,Toggl, Lastpass, Hootsuite, Google Drive en Trello.

Staan de werkzaamheden die u graag verricht wilt hebben niet genoemd? Neem contact met Office Partner op 
om te kijken wat Office Partner voor u kan betekenen.




Share by: